فرهنگ و ادب ایران زمین

گلچین فرهنگ هنر ادب ادبیات فارسی غزل معاصر

فرهنگ و ادب ایران زمین

گلچین فرهنگ هنر ادب ادبیات فارسی غزل معاصر

بایگانی

غزل معاصر - شادی صندوقی

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ق.ظ

هرچه کردم نشوم ازتو جدا، بدتر شد


                               از دل مـا نرود مهر و  وفــا  ، بدتر  شد ...


مثـلا خواســتم این بــار موقـر باشــم 


                               و به جای تو،  بگویم  که شما ، بدتر شد


آسـمان وقـت قـرار من  و تــو  ابری بود 


                               تـازه  با رفتـن تـو وضـع هـوا  بد تر شــد.


این متانت به دل سنگ تو تاثیر نکرد


                               بلکه برعکس ،  فقط رابطـه ها  بد تر شـد


چاره دارو و دوا نیست،که حال بد من


                               بی تو با خوردن  دارو  و  دوا  بد تر شد


روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت


                               آمدم پاک کنم عشـق تـو را بدتـر شـد ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی